Döden

Jag hade "lång" fredag igår så jag slutade 16:15... Victoria kom till jobbet för att hon hade varit på körskolan... Vi åkte på ICA-Maxi i Birsta och handlade...

Sedan åkte vi på MAX och åt eftersom Fanny inte var hemma så orkade vi inte göra någon mat... När vi kom till MAX så var det två gravljus (ett som brann) och några blommor där utanför... Någon som stod i kön före oss frågade vad som hade hänt och hon sa att det var en ung kille som hade fått ett EP-anfall (epilepsi) och avlidit.

Nu börjar det kusliga...

I onsdags när jag var på Willys handlade så frågade jag en i personalen om Micke jobbade men hon sa att hon inte hade sett han på hela dagen... Nähää tänkte jag och handlade vidare och åkte hem...

Igår (fredag) så handlade vi som vanligt och åkte hem.... Tänkte att när jag har plockat upp varorna så ska jag ta och sms:a Micke...

Han sa till mig en gång när jag träffade han på hans jobb att han ville ha en duk till som jag har virkat. Jag frågade om han ville ha en stor eller liten. Han sa då att det räcker med en liten för att den andra som han fick var över hela köksbordet...

Eftersom jag tänkte åka till Birsta idag (lördag) så kunde jag ta med den och åka till hans jobb.... Men så blev det inte...

Min dotter kommer hem med sin kompis och säger att MIKAEL är DÖD.... Vilken Mikael frågar jag och hon säger MIKAL (jag kallade han för det)...

Ringer direkt till min kompis Anne www.anne.snabber.se som har varit tillsammans med Micke och berättar det oftattbara...

JAHAA.... å vad säger man dååå....


RIP
Mikael Kallberg
f. 1964-09-07
d. 2008-09-12

micke.jpg

Gråt ej för att jag är borta,
glädjs för att jag har funnits.

Kommentarer
Postat av: Ann

Nämen fy så otäckt ! Usch!



Det är inget problem annars!Att ordna en till menar jag..

2008-09-13 @ 21:15:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: mervi

men fy. Jag beklagar sorgen. Kram

2008-09-13 @ 21:51:48
Postat av: Anne

Bra sagt "Gråt ej för att jag är borta,

glädjs för att jag har funnits."



Jag kommer med glädje minnas "min" Micke!

2008-09-14 @ 00:15:26
URL: http://anne.snabber.se/
Postat av: Ann

God morgon! Måste nog veta ganska snart tror sista dagen dom har valt att sälaj är på onsdag.men inte säker..

2008-09-14 @ 06:19:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: carita

Så tragiskt. Så tungt för nära o kära. Så fint skrivet, de rader du skrev. Kram

2008-09-14 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0