1 Maj

Nu är snart dagen till ända...

Har varit på Birsta och gjort av med lite pengar på både nödvändiga och onödiga saker... Köpte mig ett nytt USB-minne för det andra har troligen virus eftersom den byter namn på fotografierna som jag har... Sedan har jag varit en sväng ner till grannen och ätit korv med bröd som vi kokade då ingen av oss var sugen på att starta grillen... Den tar vi i morgon i stället med en massa tillbehör...

Nu ska jag lägga över bilderna på det nya minnet och sedan så vet jag inte vad som händer mer än att jag ska ta och fylla på min lilla kaffekopp en gång till denna dag...

Ha det gott!

KAFFE Av alla underbara jordiska drycker...

Kommentarer
Postat av: Hej

Kikar in på din sida. Bra jobbat.



Hoppas du har det bra.



// Inge

2010-05-09 @ 15:40:43
URL: http://wickes.blogg.se/
Postat av: Melinda

Nya adressen är http://guccii.blogg.se =)

Kram

2010-05-11 @ 19:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0